مویک مینی 4 پرو و راهنمای خرید آن

راهنمای خرید مویک مینی 4
راهنمای خرید مویک مینی 4

فهرست مطالب

مویک مینی 4 پرو

مویک مینی 4 پرو، یکی از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین پهپادهای تولیدی شرکت DJI می باشد. پهپاد مویک مینی 4 پرو، یک پهپاد پیشرفته و قابل حمل است که امکانات مختلفی را جهت استفاده در اختیار کاربران قرار می دهد. این پهپاد قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن 4K با سرعت فریم 60 فریم در ثانیه است. این ویژگی باعث می شود تا با کمک این پهپاد، بتوانید تصاویری با جزئیات بالا و با کیفیت فوق العاده به ثبت برسانید. مویک مینی 4 پرو از حالت‌های پرواز هوشمند از جمله Circle، Dronie، Helix و Rocket برخوردار است. این امر باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و به طور دقیق حرکات پروازی را کنترل کنید و با استفاده از این پهپاد، تصاویر و ویدئوهای خلاقانه تری بسازید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با مویک مینی 4 پرو و ویژگی های آن اطلاعات جامع تری را در اختیارتان قرار دهیم.

مویک مینی 4 پرو و راهنمای خرید آن

خرید مویک مینی 4 پرو

با مطالعه راهنمای خرید پهپاد مویک مینی 4 پرو می توانید انتخاب بسیار هوشمندانه ای در رابطه با این محصول داشته باشید. البته قبل از هر چیز بهتر است تا در رابطه با پهپاد جدید مویک مینی 4 پرو اطلاعات کاملی کسب نمایید. پهپاد Mini 4 Pro، یک پهپاد نسل جدید از کمپانی DJI می باشد که از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای بهره می‌برد تا تجربه‌ای بی‌نظیر از فیلمبرداری را برای کاربران فراهم کند. در ادامه مقاله به مهمترین ویژگی های این پهپاد اشاره می کنیم:

تصویربرداری عالی:

پهپاد مویک مینی 4 پرو با برخورداری از دوربینی با کیفیت بالا و توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 4K و سرعت فریم 60 فریم در ثانیه، امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ویژگی ها باعث می شود تا کاربر بتواند تصاویر را با جزئیات بالا و بسیار دقیق ثبت نماید.

مزایای استفاده از مویک مینی 4 پرو

سنجش موانع همه ‌جانبه:

این پهپاد از طریق سنسورهای موجود، قادر است موانع را در تمام جهات شناسایی و از برخورد با آنها در امان باشد. این ویژگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این اطمینان را در کاربر ایجاد می کند که پهپاد در تمام طول پرواز در امان است. با این قابلیت، دیگر نگران برخورد پهپاد با موانع مختلف به هنگام فیلمبرداری نخواهید بود.  

حالت جدید ردیابی با حرکت 360 درجه:

مویک مینی 4 پرو با برخورداری از ویژگی Active Track، قابلیت ردیابی سوژه با حرکت 360 درجه را فراهم می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار سوژه را در تمام جهات ردیابی و تصاویر و ویدئوهای بسیار جذابی را ضبط کنید.

طراحی ظاهری مویک مینی 4 پرو

قابلیت انتقال ویدئو با کیفیت FHD تا فاصله 20 کیلومتر

یکی از مهمترین ویژگی های پهپاد مویک مینی 4 پرو، قابلیت انتقال ویدئو با کیفیت Full HD تا فاصله 20 کیلومتری است. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید از سوژه با جزئیات بسیار دقیق و با کیفیت بالا در فاصله‌های دور فیلم برداری کنید.

پهپاد DJI Mini 4 Pro، یک پهپاد فوق العاده حرفه ای است که با برخورداری از فناوری پیشرفته، گزینه ی مناسبی جهت خرید به شمار می رود. افراد حرفه ای و هم مبتدی می توانند از این پهپاد نسل جدید کمپانی DJI استفاده نمایند. البته قبل از خرید بهتر است که یک سری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  

حالت های مختلف فیلمبرداری مویک مینی 4 پرو

طراحی ظاهری مویک مینی 4 پرو

کمپانی DJI، جدیدترین مدل پهپاد مینی خود را با نام Mavic mini 4 pro به بازار معرفی کرده است. این محصول، وزن بسیار سبکی دارد و کمتر از 250 گرم طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. طراحی Mavic mini 4 pro الهام گرفته از مدل‌های پیشین کمپانی از جمله Mavic mini 3 pro و Mavic air می باشد. پهپاد مویک مینی 4 پرو با طراحی بسیار مناسبی که دارد، امکان ضبط و ثبت فیلم از سوژه ها را با جزئیات دقیق برای کاربران فراهم می کند. این پهپاد با ویژگی‌های جالبی که دارد، امکان تصویربرداری هوایی را با تمام جزئیات برای کاربران فراهم می کند.

از جمله مهمترین ویژگی های ظاهری مویک مینی 4 پرومی توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شکل بدنه این پهپاد در مقایسه با مدل های قبلی بهبود پیدا کرده است و از لحاظ بصری زیباتر به نظر می‌رسد.
  • مویک مینی 4 پرودر مقایسه با مدل های قبلی وزن بسیار کمی دارد. (کمتر از 249 گرم)
  • بال‌ های ثابت این پهپاد به نحوی طراحی شده است تا امکان کنترل آسان پرواز برای کاربر فراهم شود.
  • دوربین این پهپاد به ‌صورت عمودی با زاویه‌ی 120 درجه می باشد. البته این ویژگی دوربین، امکان ثبت تصاویر چرخشی را برای کاربران به راحتی فراهم می کند.
  • پهپاد مویک مینی 4 پرو از سیستم هدایت پیشرفته به منظور پرواز ایمن و هدفمند برخوردار می باشد.

برخورداری از باتری قابل شارژ و همچنین کنترل آسان و دقیق از طریق اپلیکیشن، امکان تصویربرداری آسان و راحت را به مدت 45 دقیقه برای کاربران فراهم می کند.

مشخصات فنی دوربین مویک مینی 4 پرو

حالت های مختلف فیلمبرداری مویک مینی 4 پرو

مویک مینی 4 پرو با امکاناتی همچون Master Shots، Quick Shots، Hyperlapse و Panorama، تجربه بی نظیری از فیلمبرداری را برای کاربران فراهم می کند.

  • Master Shots: این قابلیت، امکان فیلمبرداری در الگوهای حرکتی متنوع را برای کاربر فراهم می کند. حالت فیلمبرداری Master Shots در مویک مینی 4 پرو، یک ویژگی بسیار جالب و خلاقانه است. با فعال کردن حالت Master Shots، الگوهای حرکتی متنوعی به صورت خودکار جهت فیلمبرداری ایجاد می شود که با استفاده از آنها می توان تصاویری با جلوه‌های بصری زیبا خلق نمود.
  • Quick Shots: حالت فیلمبرداری Quick Shots یکی دیگر از ویژگی‌های خلاقانه پهپاد نسل جدید کمپانی DJI می باشد. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا از الگوهای حرکتی مختلف فیلمبرداری جهت ثبت تصاویر شیک و جذاب از محیط استفاده نماید.
  • Hyperlapse: حالت فیلمبرداری Hyperlapse در مویک مینی 4 پرو، یک ویژگی بسیار جالبی است که به کاربر امکان می‌دهد فیلم‌های تایم لپس با حرکت سریع و زمان‌بندی فشرده را ضبط نماید. هایپرلپس، ترکیبی از دو واژه “هایپر” و “تایم لپس” است. این واژه به معنای فیلمبرداری با حرکت سریع می‌باشد. در این حالت، پهپاد با حرکتی پویا و پیوسته در طول یک مسیر مشخص حرکت و تصاویر را به صورت خودکار ضبط می‌کند.
  • Panorama: حالت فیلمبرداری Panorama یکی از امکانات جالب فیلمبرداری این نوع پهپاد می باشد. با استفاده از این حالت فیلمبرداری، شما می توانید تصاویر پانوراما را با کیفیت بالا و به صورت خودکار ضبط کنید. وقتی شما حالت Panorama را فعال می‌کنید، پهپاد با حرکتی پیوسته در طول یک محور حرکت و به صورت خودکار تصاویر پانوراما را روی دوربین ضبط می‌کند.

مشخصات فنی دوربین مویک مینی 4 پرو

خرید مویک مینی 4 پروبه دلیل ویژگی های و قابلیت های فوق العاده آن در بین بسیاری از کاربران رایج می باشد. قبل از خرید، آگاهی در رابطه با پهپاد مویک مینی 4 پرو بسیار ضروری می باشد.

در ساخت پهپاد مویک مینی 4 پرو، یک دوربین بهبود یافته با سنسور بزرگ به کار رفته است. سنسور به کار رفته در این پهپاد، CMOS 1/1.3 اینچی است که به شما اجازه می‌دهد تمام جزئیات تصاویر را با کیفیت بسیار فوق العاده ای فیلم برداری کنید. همچنین دوربین این پهپاد از ویژگی های دیگری از جمله ISO Fusion دوگانه، دیافراگم f/1.7 و همچنین پیکسل 2.4 برخوردار می باشد. این ویژگی ها باعث می شوند تا کاربر بتواند در شرایط نوری مختلف عکس‌هایی با کیفیت بالا را ثبت و ضبط نماید.  

نکته مهم: پهپاد مویک مینی 4 پرو با تکنولوژی ISO Fusion دوگانه، قادر است تصاویر را با کنتراست بالا و جزئیات بسیار دقیق ثبت کند. همچنین، دیافراگم باز f/1.7 به پهپاد اجازه می‌دهد تا در شرایط نوری بسیار کم نیز بتواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

قیمت مویک مینی 4 پرو

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جالب است بدانید که این پهپاد با برخورداری از سنسور بزرگ دوربین قادر است تمام جزئیات تصاویر را به طور دقیق و با کیفیت بالا ثبت نماید. ثبت تصاویر و حتی سایه های آنها با جزئیات دقیق توسط این پهپاد انجام می شود. این ویژگی جذابیت زیادی در هر فریم را برای بیننده به ارمغان می آورد. جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه قصد داریم به مهمترین مشخصات فنی دوربین هلی شات حرفه ای مویک مینی 4 پرو بپردازیم:

  • برخورداری از قابلیت 4K/60 فریم در ثانیه HDR
  • برخورداری از قابلیت اسلوموشن با کیفیت 4K
  • ثبت تصاویر با سرعت 100 فریم بر ثانیه
  • برخورداری از الگوریتم بهبود یافته Night Shots به منظور کاهش نویز ویدیو
  • ضبط تصاویر در 10 بیت رنگی با فرمت D-Log M
  • برخورداری از قابلیت HLG (برخورداری از قابلیت پویا در پلتفرم های مختلف)
  • ثبت تمام جزئیات تصاویر با کیفیت 48 مگاپیکسل RAW
  • قابلیت ضبط فیلم به صورت عمودی
  • ثبت همه جانبه تصاویر بدون برخورد با موانع

قیمت مویک مینی 4 پرو

کمپانی DJI محصولات پهپادی خود را با قابلیت ها و امکانات بسیار پیشرفته ای به بازار عرضه می کند. مویک مینی 4 پرو، یکی از حرفه ای ترین محصولات پهپادی این کمپانی است که با امکانات بسیار پیشرفته ای به کاربران عرضه می شود. این محصول علی‌ رغم قیمت یکسانی که با مدل های قبلی دارد از امکانات بیشتری هم برخوردار می باشد. یکی از مهمترین تکنولوژی های به کار رفته در رابطه با این پهپاد، تشخیص موانع و تنظیم حالت مختلف پروازی آن است. این ویژگی باعث کارایی و استفاده بهتر از پهپاد مویک مینی 4 پرو به هنگام ثبت تصاویر از سوژه های مختلف شده است. با تمام این توضیحات می توان گفت که پهپاد نسل جدید کمپانی DJI، بهترین گزینه انتخابی برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند تصاویر باکیفیتی را از سوژه های مورد نظر خود ثبت کنند.  

 قیمت مویک مینی 4 پرو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به همین خاطر نمی توان در رابطه با قیمت این محصول اظهار نظر کلی کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و شرایط خرید این پهپاد نسل جدید کمپانی DJI حتما با کارشناسان مجرب مشورت نمایید.

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن همراه